Information
Lördagen den 29 augusti träffas vi för en trevlig lördagseftermiddag (vi startar ca 15:00) med lite aktiviteter innan det blir skaldjursknyt i Baracken kl 19:00. Hela familjen är välkommen, både barn och vuxna. Varje båt tar med de ni vill äta och dricka samt tallrikar, bestick och glas resten ordnar vi i kommittén med. Det kostar 125.- per vuxen för arrangemanget. (Hamnavg mm betalar resp båt själv). Alla är välkomna, både motor- och segelbåtar och även ni som kommer utan båt!Anmäl er senast den 24 augusti. Tänk på att det finns begränsat antal platser.Välkomna såväl nya som gamla deltagare.Vi samarbetar med NBV.